حس خوبیه

خرید بک لینک

من دیگه غلط بکنم از یکی خوشم بیاد

فک کرده من خرم ، اومده از خودم واس کادو تولد اون نظر میخواد

هم خودش ، هم رفیق صمیمیش تو اینستا اکسپتش کردن

با هم همش آنلاین آفلاین میشن 

من احمق...

یاد اون دیالوگ شب های روشن میوفتم که میگفت از یه جایی به بعد میگی من چرا اصن باید به یکی احتیاج داشته باشم 

فقط یه درصد امید دارم اشتباه کرده باشم

حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 19:46

یمدت آهنگای امیرعلی بهادری دوست داشتم گوش میدادم.دور افتادشو گوش کردم الان دوباره . یاد اون موقع افتادم . آقا من دلم واسه دوران تینیجری خودم خیلی میسوزه. تنها ، افسرده.، بدون خاطره های باحال . دلم میخواد برگردم عقب خود ۱۶ سالمو بگیرم بغل کنم بگم رفیق خیالی نی یکم خوش بگذرون

حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 19:46

صفحه بندی